Sprzedaż i Reganeracja Turbosprężarek
Reklamacje
Zwroty i Reklamacje
1. Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, klient dokonujący zakupu na odległość, poza siedzibą TURBOCLINIC, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży upływa po 14 dniach od dnia od otrzymania przesyłki z zamówioną przez Państwa turbiną. Koszty przesyłki zwrotu towaru pokrywa kupujący.
Procedura zwrotu towaru:
Zwrotu zakupionego twoaru można dokonać zarówno w siedzibie firmy jak poprzez odesłanie zakupioneg towaru na adres siedziby firmy. W obu przypadkach należy dopełnić poniższych formalności.
Zakupiony towar należy zwrócić przed upływem 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówioną przez Państwa turbosprężarką.
Należy poinformować firmę TURBOCLINIC o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży poprzez wypełnienie formularza zwrotu dostępnego na stronie internetowej TURBOCLINIC. Formularz ten zawiera oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a także dane osoby zwracającej towar tj.: imię, nazwisko i numer zamówienia oraz informację o zwracanym towarze, a także numer konta na który mają być zwrócone pieniądze. Kwota zwrotu będzie obejmowała kwotę zakupu pomniejszoną o koszt przesyłki.
Towar należy zwrócić na adres:
TURBOCLINIC
ul. Zawilcowa 49
62-002 Suchy Las
W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu, co znacznie ułatwi proces zwrotu turbosprężarki.
Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez TURBOCLINIC towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
2. Reklamacje
Każdy klient firmy TURBOCLINIC otrzymuje 12 miesięczną, pisemną gwarancję na turbosprężarkę. Gwarancji tej nie ogranicza żaden limit kilometrów przejechanych na zakupionej w TURBOCLINIC turbosprężarce.
W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w siedzibie firmy.
Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.
W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: biuro@turboclinic.pl
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prosimy przesłać na adres siedziby firmy:
TURBOCLINIC
ul. Zawilcowa 49
62-002 Suchy Las
TURBOCLINIC ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie lub drogą mailową.
WAŻNE: Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest zastosowanie się do instrukcji montażu turbosprężarki zawartej na wydanej wraz z towarem, przez TURBOCLINIC, karcie Gwarancyjnej.
Uwaga! Przed uruchomieniem turbosprężarki usunąć usterkę, która spowodowała awarię. Jeżeli odeślą nam Państwo starą turbosprężarkę i dołączą karteczkę z numerem telefonu, w większości przypadków, jesteśmy Państwu w stanie udzielić informacji na temat przyczyny uszkodzenia starej turbosprężarki.